20 jaar DNP!
Op 18 mei vierden we ons 20-jarig jubileum. En hoe! Met het hele team vlogen we naar Spanje en dansten we aan het strand..., fietsen we door valleien op de e-bike, kregen we een padel-clinic en genoten van heerlijke maaltijden en gezelligheid. We hebben tranen met tuiten gelachen.
Natuurlijk kwamen de verhalen over de afgelopen 20 jaar op tafel. Hoe Marjon Broekmeulen en Janet Moltmaker begonnen in 2002 met De Schoonheidsbon, hoe ze groeiden naar 80 man met de telesales afdeling, en weer slonken en zichzelf heel vaak opnieuw hebben uitgevonden. Duidelijk werd dat 1 ding in die 20 jaar niet veranderd is: dat je niets bent zonder elkaar. En dat je werk kleur krijgt door fijne collega's en een goede vibe.
We hebben gesproken over ons motto verrassen, verbinden en vermaken. Dat is ons compas naar klanten toe. We realiseerden ons dat dit motto net zo hard intern geldt. En wat was het een feest van verrassingen en vermaak. De verbinding was voelbaar.
Het is een geweldige ervaring als je dit kunt voelen bij je werk. Dan ben je een gelukkig mens. Dat nemen we mee en gaan we de komende jaren weer uitdragen naar onze klanten en meenemen in al onze cadeaus, ideeën en boodschappen en attenties.
We hebben er zin in!